Kök för själen

Servicedesk

Servicedesk i Stockholm är vår resurs som ger support till våra kunder. Vihar en Servicedesk, bemannad av kunniga nätverkstekniker dit du kan ringa eller maila när det passar just dig. Den största finessen med vår servicedesk är att den är en så kallad Single Point of Contact (SPOC) vilket innebär att du bara behöver ringa ett nummer för att få den hjälp du önskar.

Servicedesk i Stockholm – Vi kan ge praktiskt IT-stöd på plats

Majoriteten av frågorna till en servicedesk löser vi över telefon, men ibland uppstår problem eller frågor som är akuta eller inte kan lösas på distans. Eftersom vi då har IT-tekniker i Stockholm, kan vi skicka ut dem till er när behov finnes. Vi har även möjlighet att byta ut en enhet med backup för snabb service.

Vår servicedesk i Stockholm löser dina problem på ett lyssnande och ödmjukt sätt med snabba svarsttider och effektiv hantering.

Vår Servicedesks viktigaste jobb är nöjda kunder

Det finns inget viktigare för en servicedesk än korrekta svar och korrekt hjälp. Snabbhet och effektivitet är också mycket viktigt men snabbhet utan rätt hjälp leder slutligen till missnöjda kunder. Vi har snabba svarstider med effektiv och korrekt hantering i vår Servicedesk i Stockholm.

Vill ni utnyttja er IT-på ett bättre sätt? Boka en kostnadsfri IT-besiktning från oss!

Vill du ha hjälp av oss

IT Företaget arbetar kontinuerligt med att se till att vara en sta​bil IT-partner med hög kompetens.

Skicka offertförfrågan Skicka mig prisinformation

Vill du ha hjälp med Office 365

Kontakta oss så hjälper vi dig!

×

Offertförfrågan


×

Kostnadsfri IT-besiktning


×

Offertförfrågan


×

Prisinformation


×

Offertförfrågan

×

Kostnadsfri IT-besiktning

×

Prisinformation